مینیمال

مینی هست ولی همچین مال نیست !

مینیمال

مینی هست ولی همچین مال نیست !

۲۳۹

بلاگ اسکای چند وقتیه که هی هنگ میکنه !

حالم دیگه داره از سرویس ها ایرانی بهم میخوره

خارجی هاش هم که فیلتره

اجباراً رفتیم رو هاست و دامین شخصی :|

پذیرای شما خواهیم بود در "یادداشت های یک عدد من"

۲۳۸

رفیق ها سه دسته اند

رفیق ایرانسلی ، که فقط ظاهرن هواتو داره ولی باطنن جیبت رو خالی میکنه

رفیق همراه اولی ، که اسمش همراه اوله ولی جایی که لازمش داری همراه آخرت هم نیست

رفیق تالیایی ، که میدونی همچین رفیقی هم هست ولی نمیدونی به چه درد میخوره


بنازم اون رفیق هایی که مثل تلفن ثابت  قدیمی ، ماندگار و بدور از هرگونه طرح و رنگی هستن !

۲۳۷

گوز در اصل همون صدای خنده کودک درونه

۲۳۶

قلب بگیرد

   رگ بگیرد 

       دل بگیرد

          شاش نگیرد


پ ن : به خصوص توی مهمونی !

۲۳۵

- ببخشید عروس خانم چه هنری دارند ؟

- نیم وجب سبزه رو 65 تا گره میزنه

۲۳۴

ممنون که باران را به خاطر خوبان ِ زمینت میفرستی

چه سیلی می آمد اگر بر عکس بود حکمتت !



پ ن : 10 فروردین ، روز جشن آبانگاه {مراسمش را به جا نمیاوریم حداقل فلسفه اش را بدانیم !}

232

اینکه میگن حرف حق تلخه ، یعنی حرف ناحق شیرینه ؟

231

به جایی برس که جای خالی ات احساس شود

وگرنه یک عمر اشتباه دویده ای

230

خدایا یک جای برنامه نویسی ات مشکل دارد

برای حلقه تکرار درد ها ، شرط ِ خاتمه نگذاشته ای

229

دلگیرم از دلی که گیره

دلم گیره پیش دلی که از من دل گیره

دلا ، تو اهل گیر کردن نبودی

چه شد که وضعت بگیر بگیره ؟

228

- ببخشید عروس خانم چه هنری دارند ؟

- بدون بو ، میچُسه !

227

بدترین قسمت عید دیدنی وقتی شروع میشه که یه نفر یه اسکناس در میاره !

عیدی دادن همانا و تعارف های خرکی همانا .... یه لحظه مثل حموم زنونه میشه اصلا

عزیزان ِ من ، وقتی آخرش عیدی رو می گیرید این تعارفا چیه آخه ؟

226

ما تولیدات ملی این کشور هستیم ! چرا حمایت نمی کنید از ما ؟



[پاره ای از سخنرانی کوبنده عن بزرگ ، در جمع عن های معلول(اسهال)  ]

225

همین اینایی که میگن آدم چرا سیب چیدی و مارو بدبخت کردی و فیلان بیسار

اگه  خودشون بودند ریشه های درخت رو هم می خوردند

224

می خوام بعد از چند سال که برگشتم پشت سرم رو نگاه کردم

با افتخار لبخند بزنم و بگم همه چی از 91 شروع شد


پ ن : باید اون اس ام اس اشتباهی (؟!) رو جدی می گرفتم (بدترین اشتباه سال 90)(@مخاطب خاص)

پ ن 2 : دعای سال تحویل چرا عربیه ! :دی

پ ن 3 : دقیقا لحطه تحویل سال توی حموم بودم ! همچون نهنگ در آب !

پ ن 4 : تغییر تحولات اساسی ، به زودی !

پ ن 5 : آزادی نهنگ رو واستون آرزو دارم !

223

انقدر اسم امسال طولانیه که نمیشه ازش مینیمال کشید بیرون

رسما اعلام می کنم ، مخم رید !


پ ن : آخه تو که میدونی هر اسمی بزاری برعکسش عمل میشه ، این نام گذاریت چی بود ؟